Wednesday, July 29, 2009

Sweet sweet!















Idag åkte Brandon igen efter att ha varit här i fyra dagar. Det har varit jätte härligt och jag fick för mig att jag fortfarande var ute och reste och glömde bort att jag är i sverige. Behövdes, för ajsingen vad jag saknar resan.
Men besöket har innefattat Film, god mat, skratt, gokart snack mellan Brandon och min far, mys, djupa samtal och bara allmän personlig utveckling. Också fått en fin beskrivning av min kaos/pedantiska personlighet= Elegantly disorganized.

Idag tog jag tillfället i akt att få se Malmö lite närmare nu när Brandons tåg gick därifrån. Har aldrig riktigt haft en anledning till det tidigare. Väldigt mysig stad. Dit ska jag nog igen.

Ikväll har jag sett film med pappa, senaste Bond, druckigt Falcon och ätit chips med salsa/creme frishe dip för första gången på 6-7 VECKOR! vet inte hur jag överlevt.

Imorrn ska jag styra upp livet här nere och börja besöka folk jag känner. Blir awesome.
Men jag längtar till Umeå som tokigt och kommer nog mest troligen att vara hemma tidigare än planerat.

Nu väntar framtiden med spänning och beslut. Men det känns mestadels bra. Nervositet kan man aldrig komma ifrån, det hör till och gör saker lite mer intressanta. Nu ska jag njuta av min egna tid och börja landa i hemlandet, innan det bär av på nya äventyr.

Pusshej leverpastejj!

No comments:

Post a Comment