Tuesday, July 14, 2009

Dag 27 in Berlin!

Nu är vi i Berlin.
Varat hostel ar awesome, men det känns att vi har loggat ur. Vi är paväg hem och det tar den mesta tankeverksamheten just nu. Det ska bli sa skönt!

Idag har vi väntat pa att fa checka in, sovit fran ca 13 till kl fem, och sen har vi handlat pa Lidl. Varan matbudget för dagarna här är hundra spänn var och vi har hittils gjort av med 70, och har nog redan mat sa det räcker.

Jag upptäckte dock till min fasa att jag lämnade min dagbok pa taget imorse. KUL! NOT!
Sa ja tur att jag har bloggen om man säger sa. Da är jag inte helt borttappad. Men detaljer och känslor, och tex tiden i holland och sthlm. Star i dagboken. Lite typiskt. men jag orkar inte bry mig heller. Far bara hoppas att nagon icke svensktalande konduktör tog hand om den :P

Ikväll ska vi nog bara chilla här pa hostlet. Öl och vin är lite väl billigt här, sa det lär nog bli nagra sadana eftersom vi inte har nagot att göra och det finns en bar, inte bara här men även runt hörnet.

Imorrn blir det gratis guidad tur till öst och vest berlin. Awesome.
Pussss

No comments:

Post a Comment