Tuesday, August 4, 2009

Lycklig


Jag måste vara världens lyckligaste. Jag sitter i skåne hos min bror. Har haft en fantastisk dag med ena brodern. Sitter nu hos den andra och ser på csi. Har en övervåning för mig själv. Har haft härliga diskussioner hela kvällen. Och mina bröders flickvänner är fantastiska. Jag har ett fantastiskt liv vare sig jag vart i europa eller är på hemmaplan. Jag har flera hem, alla kärleksfulla. Jag har fantastiska möjligheter att göra vad jag vill. Jag utvecklas varje dag och förbryllas ständigt över hur mycket man kan lära sig. Livet kommer aldrig att sluta överraska eller vara intressant. Och slumpen, livet självt, varenda steg jag tagit eller tanke jag haft har fört mig hit till det läge jag är i nu och den jag är idag. Det finns saker jag önskar jag gjort annorlunda i livet men med tanke på vars jag är så skulle jag aldrig vilja ändra på ett enda steg. Ett enda ord eller en enda tanke. Jag vann de förlorade mer hämnd behöver jag inte. Men det krävs stunder som denna där man blir påmind. Puss

No comments:

Post a Comment