Sunday, July 5, 2009

Dag 19 i Wien

Nu är vi i Wien. Tog natttaget hit och checkade in pa varat hostel. SJukt lyxigt och vi har varat eget rum. Men Det här landet är som sverige, allt är stängt pa söndagar. sa är det inte nagon annan stans där vi varit.

Ne idag ska vi bara chilla. Men jag har inte fatt sa bra intryck av landet so far. Otrevligt och dalig service. MEn de kan iaf engelska. Och vi förstar ju spraket hyffsat.

Sen har jag fatt reda ut nagra grejer med Paris ocka, kanns jätteskönt, men nu längtar jag tillbaka igen.
Men mest längat jag hem, eller ja främst till Skane. Jag är lite less pa det här nu, hade vi varit pa ett ställe som Schweiz hade jag kunnat stanna länge, men jag orkar inte resa runt mer nu.
Kanske kommer energin tillbaka imorrn. OCh jag är ju faktiskt taggad pa auswich eller ja, hur "taggad" man nu kan bli pa det.

Men owen glömde sin kamera i min väska och han hade ända tänkt ändra sina planer lite, sa vi möter upp honom i prag om nagra dagar igen. Känns bra, för jag är lite orolig för prag, säkert helt utan anledning, men anyway. Plus att han blivit varan travelling partner nu.

Nu ska jag lämna datorn at de andra som väntar.

Pusssss

No comments:

Post a Comment