Thursday, July 9, 2009

Dag 21 22

Jag berattar resten imorrn. Nu mitt i natten ska jag bara saga att jag haft varldens sjukaste kvall! jag ar sa lycklig att jag kan da. Vi har varit pa en pubrunda med vet gudarna vilka manniskor. I slutet av kvallen ville owen hem och jag och lisa ville hanga vidare med nagra daskar, sa av ren slump aker vi till ett stalle som var stangt. Vidare for att kopa mat, sen till annu ett stalle som var oppet. Efter nan ol dar vi sitter tittar jag och lisa upp. Det ser ut som kieran som vi motte i paris, en av vara nyffunna basta vanner. Jag kastar mig upp och pa kieran, DET VAR HAN! Vad ar oddsen, vi hade ingen aning att han skulle hit! Och att vi mots randomly pa en klubb i prag kl fem pa natten.
Kieran ar underbar! Helvete vad jag alskar den har staden! och oj vad jag ska till kanada i vinter!
puss och godnatt!

No comments:

Post a Comment