Saturday, July 11, 2009

Dag 25 In krakow















Tom(skaningen) Lisa och jag! Sista kvallen


Okej for att summera sen igar.
Inge biljett, kunde inte kopa biljett. Kunde bara kopa biljett pa taget, konduktoren kunde inte engelska. Lang ko med backpackers som inte kunde gora sig forstadda. Risk for att fa sittplats och raka ut for tjuvar som gasar vagnen och snor allas saker. Jag och lisa haffar konduktoren som sager att hon inte kan engelska, lagger huvudet pa vara hander, sager sleep. Sager buy, crowns och och pekar pa konduktoren. Pa 15 minuter har hon fixat ett rum och liggplats at oss. Vi arr sa javla bra, sa ar det bara. Vem behover sprak lixom.
Sa medans de andra backpackerserna far flytta runt i alla mojliga rum och fatt krangel med sina bokningar sa sitter jag och lisa och dricker ol och vin i varan taghytt med vara snalla hytt partners ( 40-45+ )

Idag kom i fram i Krakow. Tagstationen ar en labyrint, en skylt visar till en annan skylt som visar en tillbaka till dar man startade. Ingen kan engelska. Men vi hittade en van, Brandon fran the states och tillsammans hittade vi main station och vars man koper biljetter. Sa nu ar varan resa harifran till berlin kirrad, biljett och liggplats sa vi slipper bli gasade och bestulna. och hostel har vi redan.
Sa ikvall ska vi hanga med Brandon.
Varat hostel verkar awsome aven om vi inte kommer in forran vid ett. Och vi anlande har 6.30.
Men life is good och nu ska jag ladda upp bilder!

Jag ska ocksa tillagga att lisa blivit besatt av snickers! hon bara pratar om snicker. Hon ar sot.

PUsss














Pa taget. Ol och snickers.

No comments:

Post a Comment