Sunday, May 24, 2009

Allr är najss

Ja trots skotlossningar och rånförsök i området bakom mig så sover jag fint här i min källare. Inte vaknar jag om det så vara krig ens. Ganska skönt.

Jag idag fyller man år, och i fredags hade jag och Lisa 42 års fest i mitt hus. Det var en riktigt lyckad fest, jag hade jätte kul och de flesta verkade oväntat nöjda.

Så snart bär det av till mor på smörgåstårta med musslor. Min favorit! Sen blir det födelsedagsfika hos Frida som fyllde år igår.

Annars är livet rätt soft just nu. Inga olösta saker. Bara okontrollerbara känslor. Vilket bara är härligt på de flesta områdena. Tågluffen närmar sig och det går som inte att hålla lycko rycken i schack. Brukar väl oftast vara så med känslorl, men det här är lite utöver det vanligt för mig.

Och på måndag blir det te, snack och röka på balkongen med Lisa, som också bär skulden för det traditionen. Precis som när vi bodde tillsammans. But okey I LIKE IT!

Pusss

No comments:

Post a Comment