Tuesday, January 13, 2009

Ja

Ja, det är som upp och ner det där. Som det ska vara antar jag.

Sedan kan jag ju bara tillägga för er som faktiskt läser min blogg, och som ja troligen inte förstår allt. Min blogg handlar ju trots allt om mina krypiska tankar. Den är mer som en anslagstavla för alla idee'r jag får, och tankar jag har. Men det finns mycket man inte kan avslöja såhär offentligt. Dumt vore väl det, och så mycket mindre kryptiskt. :P

Off to bed I guess. Morgon dagen väntar med arbete och nöjen, även fast vissa tankar tagit över mitt huvud på både gott och ont som vanligt. Och som allt, vad vore livet utan motsatser. Men jag har lovat mig själv att år 2009 ska bli mitt bästa år hittils so nothing can bring me down.

Jag är lycklig och ser framemot en stor smaskig frukost, och träffa mine käre bror imorrn.

No comments:

Post a Comment