Monday, December 28, 2009

Liv


Jag sitter på jobbet och läser lite harry i väntan på annat. Det är så mysigt den här årstiden när det är mycket snö. Visst besvärligt ibland men så underbart. Det är som att rötterna växer fast på riktigt igen. Livet har så mycket som jag väntar och längtar till. Men många pusselbitar ska på plats först. Ett jobb så att vi har råd med hyra och bröllop är första prioritet. Men det är mys. Julafton var mysigt de tre timmar jag fick. 12 timmar jobb och sen fick jag agera taxi eftersom att färdtjänst och taxi inte fungerar i stan. Men jag fick de stunder jag behövde så jag är mycket nöjd. De tre senaste dagarna har varit jättemysiga. Tias kom i lördags, per och lite andra gäster. Det blev middag och en extra julafton med de paket mattias inte hunnit få ännu. Han är så fin, och min jul är nu komplett. Nu är det jobb i några dagar och försöka hinna med mellandagsrean. Puss

No comments:

Post a Comment