Saturday, October 10, 2009

Everything

Ja nog har livet överraskningar hela tiden. Nog hade jag hoppats på att saker skulle lösa sig och haft en tro på att det kunde bli bra. Men så här bra? Jag förstår inte hur det gick till.

Varje dag blir bättre och mer spännande, och tänk att jag har ett helt liv framför mig att få vakna upp och känna så varje dag. ( Ja kanske inte exakt så, men vakna bredvid någon varje dag man känner så för )

Så nu är det lägenhetssökning och diverse planering inför livet. Det känns bra det känns bra, även om min unga hjärna egentligen inte har kapacitet nog att kunna förstå sig på begreppet livslångt, eller att jag en dag kommer bli 50 år gammal. Så visst är det skrämmande att inte veta vad som väntar. Men istället för att vara alltför rädd för att ta beslut, så har jag tagit ett beslut som inte bara gör att jag går på moln utan också gör att min nuvarande tillvaro och min framtid känns tryggare.

2009 skulle bli mitt bäst år so far, det har det absolut varit. 2010 känns som det år mitt vuxna liv börjar. Det är verkligen dags att växa upp. Jag har fegat för länge.

Find Me Here
Speak To Me
I want to feel you
I need to hear you
You are the light that's leading me to the place where I find peace again.

You are the strength, that keeps me walking.
You are the hope, that keeps me trusting.
You are the light to my soul.
You are my purpose...you're everything.


Tänk att vi hittade tillbaka

1 comment: