Monday, December 15, 2008

Sollefteå

Jag var på genomresa i Sollefteå för ett tag sen och tog mig en riktig runda för att kika på lite klotter.


Jag hittade en rad intressanta små klistermärken som det stod SO på. Och jag kunde inte låta bli att undra vad det stod för. Men jag tror jag fann vad det stod för.... --->











... Jag gissar på att det stod för sammhällets oduglingar. Men vad det i sin tur står för vet jag ju inte. Derimot kan jag inte glömma dessa klistermärken och undra vad de står för. Det kommer alltid att vara et mysterium. Ett mycket intressant mysterium som man kan spekulera en hel del om.

Kanske är det något allmänt kännt i lilla sollefteå, men mina kontakter är frågetecken så djupare än så orkar jag inte gå.

Vänligt att använda klistermärken på de flesta ställena iaf.




Sollefteå hade derimot mycket annat intressant att bjuda på.











No comments:

Post a Comment