Wednesday, February 9, 2011

Länge sen

Jaha då kom man på att man hade en blogg igen då. Lätt att glömma ;)

Julen var gjord och tidernas Nyår har passerat. Mitt förra nyårslöfte att jag skulle göra år 2010 till mitt bästa år so far höll jag tydligen, med lite hjälp från omvärlden såklart.
Men jag kunde nog inte vara mer nöjd och lycklig, eller ja lite för bra är det ibland så rastlösheten tar vid. Nu ska träningen bli mer uppstyrd, lyckats ta mig till Iksu några gånger iaf.
Sällskapskretsarna börjar engagera mer och det finns mycket positivt som väntar helt klart.

Rollspelet är grejjt, precis startat på en ny kula och jag längtar mellan omgångarna.

Och nu är det bara några veckor kvar till min bästaste Lina blir mamma, och jag har bestämt att jag ska bli moster, sådetså. Nog det jag är allra mest förväntansfull inför, ska bli fantastiskt.

Ida är tillbaka i stan, och har hjälpt mig bli "blond" igen. Lite konstig omställning men helt klart rätt.

Ne nu ska jag gå lägga bort datorn ett tag och forsätta koncentrera mig på att bli frisk. Så jag kan komma tillbaka till mitt fantastiska jobb nångång.

Pussss

No comments:

Post a Comment